skip to Main Content

Om de kwaliteit van de geleverde zorg te meten, wordt er periodiek een cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Hoe ervaren onze cliënten de geleverde zorg? Krijgen ze de zorg die ze willen of nodig hebben? Worden ze met respect behandeld? Krijgen ze voldoende informatie over de zorgverlening?

Resultaten onafhankelijk cliënttevredenheidsonderzoek (CTO)
Thuisgenoten heeft een onafhankelijk onderzoeksbureau, ZorgfocuZ, gevraagd de tevredenheid te meten van cliënten die zorg ontvangen van Thuisgenoten. Het doel van deze meting is inzicht te krijgen in mogelijke verbeterpunten voor de zorg- en dienstverlening en goed op de wensen en behoeften van cliënten in te kunnen spelen. Het CTO is uitgevoerd in het voorjaar van 2020.

De resultaten van het onafhankelijke CTO kunt u hier bekijken:

Resultaten PREM
De klanttevredenheid binnen de thuiszorg wordt gemeten met behulp van de PREM (Patiënt Reported Experience Measure). De PREM is een landelijk vastgestelde vragenlijst, waarmee de ervaringen van cliënten die thuiszorg ontvangen worden gemeten.
Vorig jaar heeft er ook al een cliënttevredenheidsonderzoek plaatsgevonden met behulp van de PREM. Verschillende cliënten hebben de vragenlijst ingevuld en hiermee voldoet Thuisgenoten aan de eisen vanuit het Kwaliteitskader Wijkverpleging.

De resultaten van de PREM kunt u hier bekijken:

Back To Top