Om de kwaliteit van de geleverde zorg te meten, wordt er periodiek een cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Hoe ervaren onze cliënten de geleverde zorg? Krijgen ze de zorg die ze willen of nodig hebben? Worden ze met respect behandeld? Krijgen ze voldoende informatie over de zorgverlening?
Resultaten cliënttevredenheidsonderzoek (CTO) Huishoudelijke ondersteuning
Thuisgenoten meet periodiek de ervaring van cliënten met de huishoudelijke ondersteuning die zij ontvangen van Thuisgenoten. Het doel van deze meting is inzicht te verkrijgen in mogelijke verbeterpunten voor de ondersteuning en goed op de wensen en behoeften van cliënten in te kunnen spelen. Op deze wijze kan Thuisgenoten haar zorg- en dienstverlening continu verbeteren.
De resultaten van het CTO Huishoudelijke ondersteuning kunt u hier bekijken:
Resultaten PREM Wijkverpleging
De klanttevredenheid binnen de thuiszorg wordt gemeten met behulp van de PREM (Patiënt Reported Experience Measure). De PREM is een landelijk vastgestelde vragenlijst, waarmee de ervaringen van cliënten die thuiszorg ontvangen worden gemeten. Verschillende cliënten hebben de vragenlijst ingevuld. Op deze wijze kan Thuisgenoten haar zorg- en dienstverlening continu verbeteren.
De resultaten van de PREM kunt u hier bekijken:
Resultaten onafhankelijk cliënttevredenheidsonderzoek (CTO)
Thuisgenoten heeft een onafhankelijk onderzoeksbureau, ZorgfocuZ, gevraagd de tevredenheid te meten van cliënten die zorg ontvangen van Thuisgenoten. Het doel van deze meting is inzicht te krijgen in mogelijke verbeterpunten voor de zorg- en dienstverlening en goed op de wensen en behoeften van cliënten in te kunnen spelen.
De resultaten van het onafhankelijke CTO kunt u hier bekijken: