skip to Main Content

Heeft u feedback voor ons of wilt u een compliment delen? Laat het ons weten en geef uw mening!

Compliment

Onze medewerkers doen er alles aan om de zorg zo goed mogelijk te verlenen. Fijn dat u dit ook zo ervaart. Zij vinden het leuk om dit van u te horen. Meld uw positieve ervaringen met Thuisgenoten via de website www.zorgkaartnederland.nl

Suggestie

Heeft u suggesties voor onze dienstverlening?
Onze medewerkers doen er alles aan om de zorg zo goed mogelijk te verlenen. Uw mening is daarbij zeer belangrijk. Immers wie kan ons beter helpen onze dienstverlening te verbeteren dan u? Daarom nodigen wij u graag uit. Hoe kunnen wij u beter van dienst zijn? Laat het ons weten door een email te sturen naar info@thuisgenoten.nl. Dank u wel voor uw moeite.

Klacht

Thuisgenoten doet haar uiterste best om u tevreden te laten zijn over onze zorg- en dienstverlening. Zo lang mogelijk thuis blijven wonen, met alle zorg die u nodig heeft en aandacht voor alles wat uw leven de moeite waard maakt. Dat is waar we bij Thuisgenoten voor staan. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent of dat het beter kan. In dat geval, horen wij dat graag van u.

Wat kunt u doen om een klacht te melden?

Heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met de zorgverlener. Daarmee worden meestal problemen snel opgelost en misverstanden opgehelderd. Als u hierover niet tevreden bent of uw onvrede liever eerst met iemand anders bespreekt, kunt u in gesprek gaan met de planner of de leidinggevende.

Komt u er dan ook niet uit dan kunt u een klacht indienen bij onze organisatie door te bellen met 088 – 088 15 30.

Klachtenregeling

Via deze link kunt u de klachtenregeling downloaden van Thuisgenoten.

Back To Top